Merhaba ben de eğitim araştırma da verdim. 9 ekim de verdim sonuçlar çıkmış yarın almaya gideceğim inşallah. Şunu söylemek istiyorum bana mesaj gelecekler dedi fakat gelmedi ben arayıp öğrendim. Benim numaramda mı sorun var bilmiyorum bebeğimin plesantası patolojiye gitmişti onda da msj gelecek dendi ama gelen giden olmamıştı yine. Size önerim 1,5 ay sonra mesaj gelmezse arayıp bi sorun merakınız gitsin bende çok merakla bekledim çünkü