kızlar sat 8 kasım regl öncesi test yaptım pozitif ti diğer gün kan verdim 197 çıktı 5 gün sonra tekrar verdim dün yani 2434 ama doktor kese göremedi sizce görünür mü sonradan benim değerle aynı olup gören varmı keseyi karından ultrasonla baktı bu arada