Sabah öğle akşam hep sinirliyim durup dururken bile içimde bir sinir hali var gibi, özellikle sabahları. Erken kalkmak zorunda olmak aşırı sinir yapıyor bende buna başlıyorum çünkü hafta sonu bu kadar değilim daha çok oyalayabiliyorum kendimi ama hafta içi sürekli işteyim ve yoruyor bu da sinir yapıyor eve canlı bomba gibi geliyorum .