Kızlar benim ilk gebeliğimde başından sonuna kadar açık yeşil akıntım vardı bi dönem doktoruma söylediğimde fitil kullandım normale döndü tekrar yeniledi ama normal doğum da yaptım bi sıkıntı olmadı şimdi ikinci gebeliğim daha yeni ve yine aynı akıntı başladı sıkıntılı bi durum olabilir mi yaşayan var mı