Srp53 benim de hiç midem bulanmadı ama son aylar pek yiyesim gelmiyordu mideme baskı vardı o yüzden şişlik oluyordu ben 77 ile gittim doğumdan sonra eve geldiğimde 72 kiloydum zaten 70 ile hamile kalmıştım yedinci ayda 79a doğru giderken son iki üç ayda zayıfladım