Arkadaşlarre merhaba biz ilk defa bu ay bebek düşündük yumurtlama gününü degerlendirdik, bat 20 gösteriyor ama 2 günden beri alt karnımda hafif agrılar oluyor ara sıra ve idrarım kokuyor çok saçma beslenmemede degişiklik yok sürekli iç çamaşır degiştiriyorum … bu sabah erken gebelik testi yaptım tek çizgiydi. Bu konularda bilgim yok ne zaman yapılmalı test falan yada marka önemlimi