Kızlar 2dk bir sancı geliyor öyle böyle değil aşırı acı şekilde yataktan kalkıp tur atıyorum daha önce oldu acile gittim apandist olabilir burda gözükmüyor şehir hastanesine gidin dediler özele gittik kadın doğuma apandist yok dedi şuan yine aynı bu 3. Sefer böyle sancı girdi mi gitmiyor 2. Gebeliğim oğlumdayken doğum sancının aynısı çok fazla dayanamıyorum da bebekte kıpırdıyor karnımda farkediyorum aynısı olan var mı acaba çokta erken haftalardayım eşimde gece vardiyasında çağıramam da 3 gün devamsızlığı var