Selam kızlar
36.haftaya giriş yaptık iki üç gündür bebeğim sürekli sertleşiyor karnımda hareketleri de aktif ve güçlü de ayrıca bugün de vajina da sürekli batma hissediyorum yaşayan var mı normal mi sizce bu durum ?
Bir de gaz sancısı yaşıyorum o da canımı acıtıyor bebek toparlanıyor böyle olduğunda da