Esrgmss 39+1 oldum, bebek kanalda geçen haftadan beri de sancılarım var ama benim bebeğim karnımda hareketsiz kalıyor. Nst ye bağlıyorlar kasılmayı hissediyorum ancak uyuduğu için çıkmıyor 😂 100leri görüyorum ama ne gelen var ne giden. Yürüyüş, egzersiz bütün tuşlara basıyorum yok yani. Doktorum geçen hafta çok olumlu konuşmuştu doğar diye. Kilosu da sınırda, bugün 3,500 olduğunu öğrendim. 2 kere de vajinal muayene oldum ama bakalım nasıl olacak