Minikkuzum00 bende biraz yürüsem yorulsam bende de kasık ağrısı oluyor ve dinlenince geçiyor ama sende bıçak gibi ve sık olması beni de endişelendirdi açıkçası. Biz ikiz anneleri bir çok şeyi tek gebeliğe göre erken yaşıyoruz bende de bir kaç kere sırt üstü yatarken güldüğüm zaman sağ kasığım kasıldı korktum onu söylemiştim normaaal dedi ama biz yine bir idrar testi alalım dedi. Hiç bir olayını ufacık bile olsa ihmal etme hemen danış doktoruna.