An itibariyle yolu yarıladık, 20.haftaya giriş yaptık. Benimle aynı haftada olanlar kimler? Hamilelik nasıl gidiyor? Benim iştahım inanılmaz açık sürekli yemek yemek istiyorum kendimi tutmaya çalışıyorum ama başaramıyorum pek. Şimdiye kadar 4.5 kilo aldım. 🫨 oğlumun hareketlerini ara ara hissediyorum fakat hala düzenli değil. Bazen bu durum beni tedirgin etse de sanırım bu süreç normal. Siz nasılsınız?