Kızlar benim de sancı yok ama kaburgalarımın altı o kadar çok acıyor ki hele yarım saattir canımı çok acıtıyor, resmen ayağıyla itekliyor ya, son zamanlarda bebek aşağı iniyor diye nefes almak falan kolaylaşıyor diyorlardı ben hala zor nefes alıyorum 😅