Burcuk34 Kızlar 15 haftalık hamileyim . Geçen doktora bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye gittiğimde doktor kesemin içinde bir bant gördüğünü söyledi. Ama fazla üstüne yorum yapmadi olmayadabilir dedi ama gözlerinde ben o korkuyu gördüm ya da oyle hissettim bilmiyorum araştırdım internetten ancak hem kötü hem iyi şeyler gördüm benim gibi bu durumu yaşayan var mi ? Nolur bilgilendirin beni
denizannee Burcuk34 canım yeni gördüm malum konulardan... bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum geçmiş olsun inşallah önemli bisey yoktur 🙇♀️
Deletedmom128 Burcuk34 Canım hiç bilmiyorum ki. Postun üstte kalsın. En doğru bilgiyi doktorun verir . Tatmin olmadıysan kafanda soru işareti varda başka bir doktora daha görünmelisin.
NurselenKutlu28 Popmum ya inşAllah bende hissetmem doktor 10 veya 15 dakika sürüyo dedi canım tatlında değil ağrı eşiğimde yüksek ama ilk defa yaptıracağım için tedirgin oldum Peki arkaşının tekrarladı mı mantarı
Burcuk34 Deletedmom128 , doktorum bu olayları en iyi perinatologlarin yorumlayacağını söylüyor. Simdide en doğru perinatologu araştırmam gerek . 😒 zor bir süreç Allah kolaylık versin diyelim 🙏
Burcuk34 Aliiss Adencanan Deletedmom128 Hanımlar istanbulda yaşıyorum beylikdüzünde ben de bir kac araştırma yaptım genel de hep özel zaten onlarinda bazıları cüzi miktar söyledi. Dün gece doktoruma tekrar gittim ve bebeğimden cok uzak olduğunu ve sıkıntı olmayacağını ancak 2-3 haftalarda kontrole gelmemi söyledi. Suan cok şükür sağlıklıyız .
Sinem03 Benim kuzenim hamileyken ondada bu bant çıkmıştı çok stresli bi hamilelik geçirdi ama şuan kuzumuz gayet sağlıklı 1 yaşında ☺️ Korkma sadece sıkı takip gerektiriyor Allah korusun hiç birşey olmaz 🙏🏻 gönlünü ferah tut
Burcuk34 Sinem03 , dün gece doktorumda öyle söyledi cok nadir görülüyormuş ancak henüz zarar vereni duymadık görmedik dedi . Işte insan yinede endişeleniyor canından kanından olan birşey için. Dilerim bende doğunca rahat bir nefes alırım . ☺
Burcuk34 Sinem03 , amin insallah canım hepimizz hayırlısıyla alalım kucağımıza minnak yavrularımızı ❤