Katherinne Selam kızlar 6 aralıkta 4+2 de beta değerim 282 çıktı 3 gün sonra 9 aralıkta 4+5 de 1375 çıktı sizce 3 günde artış normal mi
yusracim Sny_hkn10 merhaba nasıl ilerledi değerleriniz bende pzrtesi kan verdim 29 çıktı bir de yarın vericem