busrasahin-_- Kızlar merhaba aranızda Gyno ferro sanol kullanan var mı içerisindeki folik asit fazla mı
seyma0661 busrasahin-_- ben kullanıyorum yanında decavit de yazdı doktor folik asit değeri normal ekstra folik asit kullanmanıza gerek yok
busrasahin-_- BetulMom merhaba çok sevindim hayırlı sağlıklı ömrü olsun ❤️banada doktorum onerdi ama ilacın içerisindeki folik asit oranı fazla mıdır emin olamadım bende
busrasahin-_- seyma0661 teşekkürler bende folik asiti kestim doktor 12. Haftadan sonra gyno ferro sanol - coledan d3 ve ocean mummy verdi ocean mummy icerisinde de az miktarda folik asit bulunuyor fazla olur mu diye emin olamadım
seyma0661 busrasahin-_- doktorun bu ilaçları kullandığını biliyorsa sakıncası olmaz aksi halde birini keserdi
Heyo busrasahin-_- zaten normalde folik asiti kestikten sonra Ferro sanolu yazıyor doktor aynı anda kullanmiuorsun