Nymphaaa Pregnam max kullanan var mı? Ben içerken çok zorlanıyorum, kabız da yapmış olabilir mi acaba 😒
BelisMelis41 Nymphaaa suan 26+2 haftalığım :) ben baslayalı baya oldu ama 3 haftadan fazla olmuştur yanlıs hatırlamıyorsam
Nymphaaa BelisMelis41 He anladım canım ben daha 14+4 yolun başı sayılır 😂 kocaeli desin sanırım sende 🤭