38+4teyim. Bi süredir daha rahat nefes alabildiğim için zaten aşağı inmeye başladığını hissediyordum. Ancak bugün sabahtan beri çok yoğun bi baskı hissediyorum. Böyle sanki bebişko mesaneme doğru sağlam bi şekilde bastırıyormuş gibi. Ama kafası var orada. O şekilde olmaz dimi o işler? 😅 O baskı yakın bir doğumun habercisi sayılır mı sizce?