A14B05T Cennetnazli hayır ben 29 haftalık hamileyim toplasan 3 kere falan bakılmıştır o da ilk zamanlar bebeği göremeyip alttan bakıyordu birde benim dokturum detaylı muayenelerde bakmak istedi herşeyini görebilmek adına o kadar yoksa ultrasonla bakılıyor ama sorunlu hamilelikse bilemem
Freefam Cennetnazli dogru bi yontem oldugunu dusunmuyorum onceki doktorum da oyleydi benim makinalari kotu oldugu icin goremiyolar alttan bakmak istiyolar ama suanki doktorum sadece keseyi gormek icin bakti o kadar 38 haftadayim
xJade Cennetnazli 12 gün kaldı doğuma doktorum bir kez bile alttan muayene etmedi. Bir sikayetiniz olmadığı sürece bakmıyorlar.
aslaninannesi7 Cennetnazli 33 haftalık hamileyim daha bir kere bile alttan muayene olmadım. Bir sebebi var mı bunun doktorunuza sordunuz mu ?
Tospkkk Cennetnazli benim de 38 e kadar hiç bakılmadı yarın 39 da gitmiş olacağım, belki yarın bakılır diğer türlü son zamanlarda bile nişan, sancı vs olmadığı sürece bakılmıyor diye biliyorum
Papatyaleylaaa Cennetnazli cihaz çok eski olabilir yada Dr deneyimsiz olabilir emin olmak için hem alttan hem karından bakıyor olabilir bi sıkıntınız yoksa istemediğinizi belirtebilirsiniz bana bakmak istediklerinde soruyorlar hayır diyorum
Rabiamina Cennetnazli 36 haftadayim bir kere bile bakilmadi. Bir risk yoksa alttan muayene doğum zamanına kadar yapılmaz
isimsizdir Cennetnazli ilk gebelikte doğum zamanı açılma için bakilmisti suanki gebelikte 24 haftada kanamam ağrım vardı Altan baktı yoksa yine bakmazdin