irem-16 kuzum bence yarın hemen hastaneye git alabiliyorsan genel cerrahiden ve kadın doğumdan randevu al bulamazsan acile git. Benim 20. Haftadan itibaren göğsümden sıvı gelmeye başlamıştı ama çok az yani gece yatıyorum sabah atletim veya tişörtümde nokta nokta olmuş oluyordu, normalmiş ama doktorum genel cerrahiye de göster yine de demişti gittim. Kanlı, kokulu veya tek göğüsten gelmediği sürece normal dedi. Yani kanlı olması çok normal değil yine de şimdi çok stres yapma bir şey olmaz inşallah 🙏🏻 ama sabah aksatmadan en kötü acile git yönlendirirler zaten