Kudenova Kızlar 14 haftalığım midem ateş ediyo resmen. Mide bulantısı, geğirme, yanma var. Ne yapsam geçmedi. Ne önerirsiniz
Brcuburci Kudenova ayy sizin erken başlamış 35. Haftadayim bayadir yanıyor ama felaket şurup iciyorum geçiyor sonra gene aynı yastığmi dik koyuyorum yoksa gece acı su geliyor migdeden çözüm bulamadım hic🥺
melike1-2 @Kudenova bende 14 haftalığım ve benimde başladı çok erken değilmi başlaması için ya 🤦♀️soğuk süt veya soğuk maden suyu içiyorum o an kesiyor sonra yine devam
Hayatbirkere melike1-2 bende 15+4 haftalığım benimde ara ara mide yanmalarım var bir haftadır çay kaşığının ucuyla karbonatı suyla karıştırıyorum ve içiyorum bi tek o bastırıyor
Kudenova melike1-2 limonlu maden suyu bana da iyi geliyor. Bir de limonlu tuzlu ayva yedim daha da iyi oldum
oykualya Brcuburci aslında erken değil ilk 3 ay birde son 3 ay mide yanar benim 3. Gebeliğim hepside aynı oldu prenses dönem ortadaki 3 ay 2. Trimester yani son zamanlarda bide dönemiyosun bile ben elimde süt kutusuyla dolaşıyodum 2. Kızımda buda oğlan hiç bişey içemiyorum öyle çekiyorum valla yoruldum da biraz 😂 saldım oğlanda da artık
Brcuburci oykualya ozaman asıl bizim size sormamız.lazim ne deneyelim.diye tecrübe başka 😂 ☺️soğuk sütmu iyi geliyor onu bikere denedim de bidaha denim
oykualya Brcuburci soğuk süt çubuk kraker birde yeşil elma aslında tecrübeye de bakmıyo bünye farklılığıda olabilir bazıları muz yiyo mesela kesiyo diyolar ☺️