kızlar merhaba ben adet olacam diye beklerken döngümün 33. gününde öylesine övulasyon testi yaptım ve pik gördüm ertesi gün çatladı şuan yumurtlamadan sonraki 11.günüm test yapmadım ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım var sorum şu ki bu kadar geç yumurtlama gördüğünüz oldu mu normali döngünün 14-15.günleriyken ben 33.günde gördüm