Sadelikveben-56 Samsun kadın doğum Hastanesi’nde memnun kaldığınız iyi bir doktor varmı benim üçüncü doğumum olacak inşallah ( sezeryan ) Hatice kayabaşa gidiyordum çok sevmedim tavırlarını sorduğum sorulara cevap vermedi Ersan şenere başladım
dilekvebeybisi Sadelikveben-56 o kadına gidip de memnun kalanları anlamıyorum çok kibirli tavırları var ama Ersan bey iyidir
DENIZ_55 melikensar Sevval_uyar_55 siz bide murat hakan aydına gidin sonra görüşünüz hangisinin daha iyi olduğunu ben samettin ben aniden sezeryan etti harika geçti ameliyatı ilgisine güzel ama polikilinigi herkesi bir alıyor öyle duydum orda ilyas beye gittim memnun kalmadım ben benim doktorum deneyin tek tek alır ilgilenir
DENIZ_55 Sadelikveben-56 merhaba bende samsunda oturuyorum ersan beyi hiç beğenmedim ben ben murat hakan aydına gidiyorum mükemmel bi doktor ilgili tek tek alıyor güzelce anlatıyor Herseyi eğer senin sorunun varsa güzelce dinleyip sana cevap veriyor ultrasonda muane ederken sana gösteriyor ben memnunum açıkçası uzun zamandır gidiyorum bazen aniden hastalaniyorum hastaneyi arıyorum doktor ordami diye orda ise hem3n odasına gidiyorum bana sıra açıyor özel muane ediyor sonra takipli hastası olunca randevu alamasam Bile orda ise hemen özel sıra açıp muane ediyor gitmeni tavsiye ederim
melikensar DENIZ_55 ben bazı gebelik sorunlarından kaynaklı Samsun omü ye döndü orda da doktorlar asistanlar çok iyi
DENIZ_55 melikensar evet ben peritaloji bölümüne sevk edildim bakıldı sorun çıkmadı sonra tekrar kendi doktoruma devam ettim rabbim sağlıkla kucağına almayi nasıp etsin inşallah kaç kaftalik oldun suan😊
DENIZ_55 melikensar maşallah az kalmış kizmi erkekmi bende 33+6 haftaligim 😊rabbim sorunsuz sağlıklı şekilde kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 😊
melikensar DENIZ_55 ay allahım sağlıcakla kucağına almayı kucağımıza almayı nasip etsin bir avaz da inşallah 🥰🙏 kı benim beybi de ☺️
melikensar DENIZ_55 benimde ikinci bir oğlum var bu da inşallah kız ikiside sezeryan olucak hayırlısıyla
DENIZ_55 melikensar rabbim hayırlı ömürler versin inşallah nerde düşünüyorsun dogumu bide günü bellimi sezeryan olacağın
DENIZ_55 melikensar anladim sağlıkla alalım kucağımıza bizde bayramdan önce planlıyoruz dogumu ama tarih belli değil yarim muanem var bakalım ne diyecek doktor