Eylemlgun Selam guxel anneler size birşey sormak istiyorum 1 yaşinda kızım var. Ve 4 aylık hamileyim bir yasinda ki kızıma röntgen çekilmesi gerekiyordu odaya bende girdim bebeğe birşey olur mu başına gelen var mı odada 3 4 saniye anca durdum
Nur_Erdugan53 Eylemlgun ama bilmiyorum ama ilk kızın da ben de girmiştim Ama kendim için girmiştim röntgene girmiştim Hatta o zaman küçüktü 2 aylık falan da hiçbir şey olmadı şimdi bir şey olur mu onu bilemem bayağı büyükmüşsün ki İnşallah bir şey olmaz gönlümüzü Ferah tutun