Tugba0418
Bende senin gibi 5 aylık evliyim bende 3 buçuk aylık hamileyim . Benimde eşim cok istiyordu ve bende onu kıramadım ilk test yaptigimda emin ol senin gibi dusundum ve etraftan öyle tepkiler aldim ki nasıl cesaret ettin bu kadar erken daha birbirinize alışamadınız vs . Cok düşündüm ama Allah dedim verdiyse vardır bir bildiği . Suan biz sağlıklıyız çok şükür üzüldüm senin için keşke sonlanmış olmasaydı gebeligin ama unitma hersey Allahtan en azından olabilceğini görmüş oldunuz ne eşonde ne sende sıkıntı varmış ama bana kalırsa biras vakit tanı kendine ve vucuduna ztarn kendini pskolojik ve vucud olarak hazır hissettigini kendin bilirsin o zmani bekle bence hakkımız da hayırlısı olsun 😊