Evrimnbe bende 33.haftadayım benimde net değil Ocak sonu bekliyorum ☘️bebek için hemşireye 10 lu hastane çıkışı bir adet bez koydum ¾ takım hastane yedek kıyafeti 15 adet bez ıslak mendil pişik kremi koydum fotoğraf çekimi için isimli tulum koydum bir tanede küvezin içine sermek için peluş bir battaniye taburcu olduğunda giymek için polar dış kundak kendime ¾ takım lohusa pijaması bir tanesi beyaz tüllü sabahlıklı foto çekimi için ☘️emzirme atleti südyeni iç çamasırı depent göğüs pompası krem biberon kaşıklı biberon bir adet emzik bir kutu mama sütüm gelmezse vs önlem amaçlı makyaj malzelerim. Taburcu kıyafetim 🥰☘️