Hamide_00 yaa memnun olmayan da çok fazlaymış ama benim elim kolum resmen, bize patatesi de kötü gelmiyor tüm kızartmaları yapıyorum, tavuk kek börek balık suffle vs herşeyde kullanıyorum. Zaten iki kişi olduğumuzdan dolaptaki böreklerimi falan çıkarıp 20 dk da pişiriyorum fırını çalıştırıp ısıtmıyorum, tavuk da öyle 20-25 dkda oluyo fırından hızlı ve pratik geliyor bana Philips xxl benimki