16 kasımda zorunlu kürtaj oldum. Bebeğimin kalbi durmuştu 8 haftalık. Doktorum ortalama 1 ay içinde adet olursun demişti. 2 ay korunmamızı söyledi. Bu süreçte çok ilişki yaşamadık açıkçası. Psikolojik olarak iyi hissetmiyordum çünkü. İlişkilerimizde geri çekilme şeklinde korunduk. Korunma denirse.. Şöyle bi durum var bi 3 4 gündür adet olacakmışım gibi göğüslerimde ağrı var. Aynı zamanda hamilelik belirtisi biliyorsunuz. Ya adet olacağım, yada korktuğum şey.. Başka bi belirtim yok sadece göğüslerimde ağrı. Hiç bu şekilde hamile kalan var mı?