ilkgozagrimhavinim ozlemmerveeee19 ben hep artimed kullandım. Hep tek çizgiydi hiç yalancı poz görmedim. Üstelik milyon tanr test yapmışımdır🫢 bir kez çift çizgi gördüm hamileymişim, ondada kürtaj oldum malesef.
Yakamoz20 Belkide kimyasaldın benim silik çıktı mesela kan verdim 9 çıktı 2 gün sonra kan verdim 6 çıktı 3 gün sonra adet oldum kimyasalı demek
ozlemmerveeee19 ilkgozagrimhavinim Bende şaşırdım çok net pozitif çıkardı 2 tane üst üste yaptım hatta nasip değilmiş demekki
ozlemmerveeee19 Bbk88 kaset rest değildi erken gebelik testiydi benim ki belkide kimyasal gebelikti ondan pozitif çıkarmış olabilir
Bbk88 ozlemmerveeee19 anladım canim evet olabilir doğru sağlıklı gebeliklerin olur insallah kimyasali ben de yasamistim 🤲
ozlemmerveeee19 ilkgozagrimhavinim olabilir bu ay çok umitlenmistim hayırlısı kolaylıkla nasip olsun insAllah