97-Mucize Selam kızlar bu hafta başladı sağ ayağım ve sağ elim şişiyor. Yaşayanlar var mı benim gibi normal mi? Ne yapmam lazım
97-Mucize minikbebegim06 kaşıntı falan yok evde tansiyon aleti de yok bilmiyorum kaç oluyor ama. Korkmalımıyım? Ayaklarımı yükseğe kaldırınca geçiyor
minikbebegim06 97-Mucize kontrole gidin bi tek taraflı şişme istemeyiz demislerdi bana muayene olmakta fayda var
Fatma033 Benim sol ayagım cok şişiyor erken haftalarda basladı sişlik 17 18 de falan halada aynı aöa tansiyonymda yok tuzdan uzak dur simdiden demişti yürüyüş önermişti