1Ali Birbenbirbebek zannetmiyorum fazla sakindim hatta sürekli nefes egzersizi yapıp durdum doğum anında sürekli ölçüm yapıldı asla düşmedi maalesef, hemşire ebe falanda şaşırdı daha önce tansiyon problemim yoktu çünkü
SevalElmas Birbenbirbebek bugün hastaneden çıktım 14/9 ile hastaneye giriş yapmıştım hemen doktorunu ara söyle hamilelikte çok ciddi tansiyon
Birbenbirbebek SevalElmas ulaşamadım maalesef ne yaptılar tansiyonunuz çıkınca tansiyon için mi gittinmiştiniz ?
Birbenbirbebek SevalElmas ya 12/8 olmus bu kadar hemen düşmesi normal mi ? Yani 14/9 olup tamam şekerli limonlu su içtim ama ani çıkış iniş normal mi ki
SevalElmas Birbenbirbebek evet acile git o zaman takipli olduğun doktorum hastanesine Gebelik zehirlenmesinden şüphe duydular