35+4teyim. Gece acile ağrım olduğu için gittim. Nst de sancım çıkmadı ama ebe alttan muayene etmek istedi herhangi bir adımı atlamayalım diye. Açıklığın yok ama baskı mevcut dedi. Aynı gün sabahı doktorum da kontrolüm mevcuttu. Ultrasondan baktı ve ntsye gittim. doktor sancıların çıkmış dedi bir serum takıp seni rahatlatalım dedi eğer devam ederse çatı muayenesi yapalım dedi. Ağrım azaldı biraz da rahatladım. Ama doktoruma kontrole ne zaman geleyim diye sormadım 🥹 hafta da bir mi? İki hafta bir mi geleyim diye. Bilgisi olan yazabilir mi?