Ayse_nurrr merhaba canım, bende de oluyor. Bende 19+4 üm bugün. Havalar soğudugundan beri oluyor. Devamında akıntı da gelmişti bende. Üşütüyorum diye düşündüm. Ayaklarımın altına sıcak su torbası alıp, güzelce dinlendiğimde birseyim kalmadı. İstersen deneyebilirsin. Geçmiş olsun 🌸