Ftm35 Kızlar b12’im 90 çıktı çok düşük dedi doktor bu iğneyi verdi 5 gündür arka arkaya vuruluyorum bi 5 gün daha vurulmam gerektiğini söyledi doktor yani arka arkaya 10 gün boyunca 25 haftalık gebeyim bu şekilde kullanan var mı aranızda
Alyask Ftm35 ben daha dün vurundum günlük ama haftada 1 yeter dedi doktor 268 çıkmış benim sizin daha düsükmüs
Ftm35 Pamuk doktor bana 2 kutuyu arka arkaya vurulmamı istedi bugün 6. Günüm olacak yani 2. Kutuya başlamış olacağım araştırdım hep sizin gibi vurdurmuşlar
Ftm35 iremarsln37 normal kullananlar sizinki gibidir benim daha düşük diye mi böyle yaptı bilmiyorum 🤷♀️
Gmry segah06 ben kalçadan vuruldum iğne başkaydı ama b12mi çok güzel düzene soktu haftada 1vurulmama rağmen