ayseamineinci bebek artık iyice aşağı indiği için benim kaç gündür kaşık ağrım oluyor yarın kontrolüm var ama kasık ağrısına çok normal demişti doktor, hatta dün hafif de değil baya etkiliyordu da düzensiz işte, umarım gerçekleri olur da sağlıkla gelsin artık bebişler 😅