Mutluluukkk_ bişey olmaz canım ilk oğlumda bebek öndeydi sadece yiri bebek olacak diyordu doktorum, dediği gibi de 4 kilo doğdu, şimdi ikinci hamilelik yine aynı bebeğim yiri olacak bazı doktorlar yok şeker yok bilmem boş verin takmayın kafaya az kalmış zaten sağlıklı gelsin