Kahvesever12 Kızlar bugün başladı , yarım saatte bir lavaboya gidiyorum çok kısa sürüyor büyük ihtimalle enfeksiyon gecırıyorum çok tedirginim. Sabah hastaneye gidicem idrar vermek için. Gebelikte böyle çok sık lavaboya giden var mı
seyma0661 Kahvesever12 ay ben 26+2yim bebek baskı yapıyor tuvalet hissi oluyor büyük ihtimalle. Tuvalete gidince çok kısa sürüyor dediğiniz gibi. Herhangidrarda yanma yada akıntı vs yok muhtemelen bebek hareketinden
Pinar59 Kahvesever12 7.haftadayız öğrendiğimden beri sık idrar var idrar kültürü verdim sonuç bekliyoruz ama gebelikte olabiliyormuş sık idrar
Edanursoylu Kahvesever12 1 ay önce yaşadım ciddi yanmada vardı bende. Gecenin bir yarısı uykudan uyandiriyordu o tuvalet hissi. Onlemini almak iyi olur 👍
Kahvesever12 seyma0661 evet bebekde baskı çok yapıyor ama ya enfeksiyonsa diye de korkuyorum bebeğe zarar versin istemıyorum, sabah şeker yükleme testi yaptıracaktım bir de idrar testi vericem inşallah temiz çıkar
mihraninannesi55 Kahvesever12 seker yuklemesi yapmadan once kendi doktorunuza görünecekmisiniz sisteme seker yuklemesi diye gireceklermi bilgi verirmisiniz bu cumartesi bende yaptircam da
Kahvesever12 seyma0661 tabıkı idrar enfeksiyonu bebegın gelısımını büyümesini bile engelleyen birsey. Gebelikte idrar sıklıkla vermemız gerekıyor zaten 🥹 devlete randevu buldum sabaha bebişler iyi olsun yeterki toz ilaç felan verıyolar bizede
Kahvesever12 Pinar59 evet ama bu kadar sık hiç olmadı, enfeksıyonda da sık idrar oluyor ayırt edebilmem için test vermem daha iyi olucak bebegı etkılesin istemıyorum 🥹
DryStr @Kahvesever12 @seyma0661 aynı haftalarda aynı durumu yaşadım şuan 30+6 haftalığım tabi ben ağrı ve mide bulantım bar diye gittim idrar testi de verdim enfeksiyon varmış ama yanma falan yok dedim doktor olabilir dedi o günden beri daha cok dikkat ediyorum tabi şimdi de bebek baskı yağıyor geceleri sürekli lavaboya gidiyorum
Kahvesever12 DryStr evet bende bu yüzden sabah idrar vericem. Bebek baskısı tabıkı olur ama enfeksiyonu da görmezden gelmemek lazım gebelikte çok önemli toz ilaç vs birseyle düzeltmeye çalışırım en azından
Kahvesever12 mihraninannesi55 normalde özel takıplıyım, bebeğimin suyu fazla olduğu için doktorum devlette yaptırabilirsin sonuç yüksek çıkarsa bilgi ver diyete başlatayım dedi. Sisteme girme olmuyor sadece gece 12 den sonra aç olmak lazım ve sabah 9-10 arası olması gerekıyor randevunun. Özelde de 600 tlydi
Edanursoylu Kahvesever12 acile gitmiştim, tahlil yapıldı ardından 2 adet ilaç başladık ikiside antibiyotikti. Biri suya dökülüp içilen bir toz diğeri hap.
myangelson Kahvesever12 bende o kadar aşırı gitme gibi bir sıkıntı yok tabi yine biraz normale göre fazla da , 26+0 haftaligiz. Saat başı 2 saatte 1 falan gidiyorum genelde. Sizde enfeksiyon olabilir. Önceden geceleri çok sık kalkardim şimdi şükür 1 kere falan kalkıyorum
Kahvesever12 myangelson Bende de sadece geceleri 1 -2 kez di.Bugün saatte kaç defa gidiyorum sayamadım. Normal değil enfeksiyon büyük ihtimalle o yüzden sabah baktırıcam
Kahvesever12 Edanursoylu bende devlet hastanesin de randevu buldum sabaha kadın doğum doktoruna baktırıcam. Banada ilaç vericek muhtemelen