Patito__ ben düşük değerlerle öğrenen insanlar için yorum yapmadım düşük olur sagliksizdir vs. Demedim sadece benjm yüksek çıktığı için etrafımdaki insanlar erkek olma ihtimalinin yüksek olduğunu ve keseye daha iyi tutundugunu söylemisti terler söylüyorum söylediklerim her hangi bir bilimsel veriye dayanıp dayanmadigini bilemiyorum iddia etmiyorum bana söylenen bilgiyi paylaşmak istedim sadece