emir_01 şehir hastanesinde randevular çookk ileri tarihte maalesef 🤷🏻♀️O zamana kadar duramam yani biraz takıntılıyım 🥲Büyük ihtimal özele giderim yine ya,4.ayda olumsuz oldu acaba erken mi davranıyorum ben,eşim fazla kafaya taktığımı söylüyor ama hep kafamda ya şöyleyse ya böyleyse diye stres yapıyorum