Beybisli Arkadaşlar kanınız ulaşmıştır diye daha bugün mesaj geldi 2 gün önce kan vermiştim oysa? Ordan fetal dna yaptıranlar mesaj geldikten kaç gün sonra sonuç açıklanıyordu
Smbemdy Beybisli ben verdim ertesi gun mesaji geldi . Mesaj geldigi gun dahil 5. Gun sonucu geldi. Ben ilgilenen bayana mesaj cekip sormustum o da sonucu ginderdi.
Beybisli Smbemdy peki fetal dnadan önce doktor söylemişmiydi, kaç haftalıkken verdiniz bana 12+4 de kıza benziyor dedi ama fetal dna yla sanırım kesinleşcek
Smbemdy Beybisli ben 14. Hafta verdim.daha once 12. Hafta kiz bacak arasi bos demisti . Ama fetal dna da erkek cikti..
Ayden6 Beybisli bana mesaj gelmedi fakat perşembe verdim muhtemelen cuma ankaraya gitti salı günü sonuç çıkmıştı. Doktor da cinsiyet tahmininde bulunmuştu. Kıza benziyor dedi testle de kız olduğu kesinleşti
Kubkubraaa Ayden6 genox firması Ankara’ da mı labaratuarı? Yurt dışına göndermiyor mu? Bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz?
ocak-94 Beybisli ben de genoks a yaptırdım mesajdan 5-6 gün sonra sonuç mesajı geldi doktorum yönlendirmişti oraya güvenerek kayıt oldum şükür temiz çıktı cinsiyetimiz bile belli değildi o testte belli old
Beybisli Smbemdy erkek mi doğdu peki inşallah benimde hayırlıysa erkek der çünkü ilkim kız ve ben bidaha çocuk düşünmüyorum Rabbim herkese her ikisini de tattırsın inşallah
Smbemdy Beybisli 18 haftalik olduk dogmadi daha.. bende kiz olmasini cok istedim ama nasip degilmis ..
ocak-94 Beybisli 17. Haftada fetalde öğrendim kız olduğunu asla göstermiyor 5-6 aylık falandım %60 kız dedi doktorum 😂 ben çoktan öğrenmiştim
Beybisli Smbemdy sizin kaçıncı bu arada benimkilerin arasında 1 yaş 4 ay olcak aslında kız da olsa direk sırdaşı arkadaşı olcak