Esragediz Arkadaşlar kimyasal gebelikte regl kanamaniz normal mi yoksa az az mı geldi süreciniz nasıldı??😟
Kubra_dara34 Esragediz ben yaşadım az az geliyordu ama kahrengi renteydi ve bir kaç gün kasık ağrısıyla beraber oldu siz ne zaman öğrendiniz kimyasal olduğunuzu
Rapunzelll6333 Esragediz benim baya kırmızıydı ve baya pihtiliydi yaklaşık 8 gün falan sürdü ama karin ağrım çok fazlaydi ilk günler baya sulu falan gelmişti
Esragediz Kubra_dara34 normalde pazartesi den bu yana beta takibi yaptım bugün artış olmadığını öğrendim haliyle kanama da başlamıştı zaten ama çok az oluyor ya
Esragediz Kubra_dara34 herkes normal regl gibi diyor ama afedersin pet bile dolmuyor ki yani çeyrek bile lekelemiyor
Kubra_dara34 Esragediz herkeste farklı korkma kimyasaldan hemen diğer ay hamile kaldım bir oğlum oldu inşallah sende bunu atlatacaksın
Musilk-1 Rapunzelll6333 aynısını geçen ay bende yaşadım bu ay ümitliydim olmadı testler negatif ve adet oldum inşallah tez zamanda güzel haberler alırız
gizem_esmr Musilk-1 sizinle ayni kaderi yasiyoruz bende gecen ay kimyasal gecirdim arkasindan daha cabuk hamilelik oluyormus diye bu ay cok umitliydim ama regl oldum moralim cok bozuk 🥲🩷
Hizliveofkeli Ben de şu an geçiriyorum. Dün akşam başladı kanama adet kanaması gibi karnım yoğun adet sancısı çekermiş gibi ağrıyor.
Esragediz gizem_esmr dış gebelik endişem var hala kanamam sökülmedi doğru düzgün ultrasonla bakınca anlaşılır mı olup olmadığı acaba bilgin var mı 😟
Musilk-1 gizem_esmr ben 41 yaşındayım ve kimyasal da olsa ikikere çift çizgiyi görmek beni yinede mutlu etti ve doktor hiç şans vermemişken