anneeolmkkk Kızlar bugün adetimin ilk gününden itibaren saydığımda 12. gün. Daha fazla koyulaşmıyor. Sizce yumurtlama geç olabilir mi? Yaşayan var mı ilk defa ovülasyon testi yapıyorum
kadersizlik anneeolmkkk normalde 12.gün yumurtlama görürdüm kimyasal sonrası 15.gün yumurtlama gördüm
defnevedoruk anneeolmkkk normal canım geç değil reglin düzenliyse 14. gün falan pik olur seninde muhtemelen o zaman olur
anneeolmkkk defnevedoruk düzenli canım umarım öyle olur geçen ay kimyasal gebelik geçirdim o yüzden biraz evham yapıyorum sanırım
Zeynepkab Gün henüz erken canım adet döngün kaç gün biliyor musun eğer 28 gün ise 14. Günde pik görürsün mesela
anneeolmkkk Zeynepkab döngüm 30 gün canım uygulamaya baktığımda tam 15. günde yumurtlama günü olarak gözüküyor
Zeynepkab anneeolmkkk 15 de pik 16 da çatlama görme ihtimaliniz yüksek ama kimyasal geçirdiğiniz için değişkenlik gösterebilir yapmaya devam edin piki göreceksiniz
Mavipatik Adet döngüm düzenli 28,29 gün ben hep yumurtlamayı 19. 20. Günde gördümm suan hamileyim yapmaya devam edinn 💓