hiijabe123 Canım benim dr 13 haftam benimde ağrı oluyor korktum ama rahim büyümesinden dolayı olabilirmiş hatta sağ tarafta olurmuş genelde bende solda oluyo dün 1 saat çektim bugün de hafif hafif iğne batar gibi oluyo şimdi ağlamıştım ağrıda dün. Bisey olmaz Allahın izniyle korkma. Düşük tehlikesi atlatılmış sayılır ama 5 aylık olup hala riski olan arkadaşım vardı tedaviyle olmuştu bebeği şimdi rapor alıp yattı sadece. Gun içinde sık sık olursa tekrar ederse o zaman korkmak gerekiyormus