Aysmdr
Doğdu 2 aylık. Gebeliğim mükemmel geçti, tüm testler normal geldi. Hiçbir sıkıntımız yoktu. Bebek doğduğunda sadece bir mıyyk diye bir ses duydum, sonrasında 1 ay asla ağlamadı hiç sesi çıkmadı ve bende bunu çok kafaya takıp ilk bir ayımızı öyle zehir ettim. Sonra aylık kontrolünde doktor kıçında kıl var annesi buna baktırın dedi. Bir de öyle zehir oldu her şey. Spina bifida diye bir şeymiş ama bizimki occulta yani kapalı olanıymış.çok şükür dedim bunu da atlattık. Sonraki kontrolünde baş çevresi hızlı büyümüş annesi dediler yine başa döndük, çocuğumun iki aylık şu hayat serüveninde ona hep hüzünlü süt verdim hala da öyle.. Hidrosefaliymiş hastalığı illet bir şey Rabbim kimseye vermesin üstelik beyninde kanama alanı ve buna bağlı da hasar var. Düşürdünüz mü diyorlar, hayır düşürmedim. Nedeni belli değil maalesef o kadar üzülüyorum ki ama üzülmem hiçbir şeyi değiştirmiyor güce çok ihtiyacım var evladım için…