Ben buradaki bazı hanımları anlamıyorum. Kadın sormuş bu üçü arasından seçin diyor. Bize sizce ne koyalım deseydi herkes fikrini söylerdi. Hiç biri bence forumda kalp kırıcı bir söz. Benim de iki kızım var Ayşe ve Elif isimleri. Ben klasikten yanayım ama kim kızına oğluna niye elizan koyuyor diye de karışmam açıkçası. Kendimde o haddi görmüyorum. Ben Elizan’ı beğendim.