Yorum yapan kızlar hepinize ayri teşekkür ederim Rabbim insallah banada bu ikinci asilamamda nasip eder … Bugun 8nci gunum dünden beri göğüs hassasiyetim var ama çok heveslenmiyorum çünkü ilk aşılamamda baya hamile gibi çok hamileligi gösteren belirtiler vardı .. suan hersey yolunda sadece ara sıra kasik agrim oluyor ve afedersiniz beyaz akıntım var .. kizlar aşılamadan sonra kullandiginiz ilaç oldu mu ?