Dün erken gebelik testi yaptım ilk bişey çıkmadı gibiydi 1-2 saat sonra bakınca hayali nir çizgi vardı bugün tekrar bakayım dedi ve ikinci çizgi vardı sizce kuruma çizgisimi daha önce prodoctor markada böyle bişey olmadı ertesi günde tek çizgi olurdu bilgisi olan varmı acaba