TubaDMR4 gözünüz aydın çok sevindim ben serklajlıyım uzun zamandır hunileşmem de var bugün tam 34 oldum bebek birden döndü kanala girdi henüz sancı başlamadı ama çok sürmez dediler oldukça endişeliyim umarım benim bebeğim de solunum desteğine ihtiyaç duymaz. Bu arada bebeğiniz kız mı erkek mi? Kızlar daha hızlı gelişiyormuş küvez ihtiyacı daha düşük oluyormuş benimki erkek diye de korkuyorum