Kızlar merhaba ben çok küçükken Benim Babam 2 evlilik yapmış O zamanlar ben de bir kız kardeşim Tek varmışız Annem 2 evliliği kabul etmiş ve o ikinci evliliğinden bir kız çocukları olmuş Ben hatırlıyorum Biz hepimiz aynı evde yaşıyorduk o kız kardeşim de hatırlıyorum Çok iyi zaten Kardeşlerimden bir tek ben hatırlıyorum Neyse babam la o kadın kavga falan ettiler bir şeyler oldu kadın Kızını da aldı gitti bir süre sonra öğrendi ki Kadın evlenmiş kızı da yurda vermiş ben de şimdi 22 yaşındayım yeni yeni düzenime oturtuyorum evliyim ve kardeşim bulmak istiyorum e-devlet’ten Acaba adresini falan görebilir miyim ya da nerede yaşadığını görebilir miyim Çünkü babam öyle gidip de kızını bulup getirecek biri değil En azından ben onunla konuşmak istiyorum kardeşlerimin ondan haberi yok Ben biliyorum ve onunla çok konuşmak istiyorum Sizce onu nasıl bulabilirim yani şimdi Esra Erol falan demeyin oralara Asla çıkamam