Bugün bebeğin yaşadığından endişe ettiğim için yakında bir doktora gittim halbuki kendi doktoruma iki gün sonra muayenem var ama dayanamadım:) bugünkü doktorumuz cinsiyeti %95 gördüğünü söyledi bizde bir kağıda yazdırdık cuma günü de kendi doktorum aynısını söylerse emin olacağız ama sanki çok erkenden gordu ve iddialıydı:) fotoğrafı koyacağım sizin tahminleriniz neler merak ediyorum