Kimyateacher Arkadaşlar dün kontrolüm vardı. 1 cm açıklığım varmış ve rahim duvarın baya yumuşamış incelmiş bu iyi bir şey dedi doktorum. 10 güna kalmaz doğum başlar dedi. Ben açılmamın hızlı ilerlemesini istiyorum neler yapabilirim? Ayrıca böyle bir durumda olan ve ya başından geçmiş olan var mı ? Artık çocuğumu kucağıma almak istiyorum doğumun sağlıklıca bir an önce olmasını istiyorum.
Mhrbnnn Kimyateacher merhaba 37+0 dan selam adaçayı yerine ahududu çayi icilir diye biliyorum siz neye istinaden ada çayı tüketiniz bu ilk sorum , açıklığın 1cm olduğunu doktor ultrasondan mi gördü veya alttan baktiysa neye göre vajinal muayene yaptı nst de falan sanciniz mi görülmüştü? Şimdiden teşekkür ederim bilincsizim bu yüzden soruyorum 🥲
Nazarfirat Kimyateacher 37+1 2 cm açıklık vardı bnm 37+3 de doğurdum kendi sancılarım vardı baya hurma merdiven in çık sguat yaptım en son legende sıcak su doldurdum oturdum içinde banyo yaptım yarım saat kadar baktım su gibi bişey aktı altimdan akıntı bolca hastaneye gitim acilmam akşam 11 de 3 cm oldu eve geri geldim sguat yaptım kendi sancimla gece 3 civarı 8 cm açıklık olmuştu 5.25 doğurdum
Dilemma Henuz dogurmadim ama arastirmalarima gore hurma,ananas suyu,kekik suyu tuketebilirsin ve ayrica youtubedan “activating labor egzersizi” ve “perineal masaj” videolarini uygulayabilirsin
Kimyateacher Bende 36. Haftadan beri günde 6 hurma yiyorum. Bir kupa adaçayı içiyorum. Birde merdiven inip çıkıyorum. Hiç farketmeden 1 cm açılma olmuş bile hızlansın istiyorum 😂😂
1mutluAnneee1 Kimyateacher bir cm açılma hamıleler ıcın normal canım açılma denmez ona baskı olduğu ıcın vajınada rahim ıster ıstemez bir ıkı cm acık oluyor hazırlamıyor doğuma işte ☺️
Kimyateacher Mhrbnnn Ben buradaki tecrübeli annelerden adaçayı açılmayı kolaylaştırıyor diye duydum o yüzden onu içmeye başladım. Nst de çok az kasılmam çıkınca doktorum ultrasonla kontrol edip gördü açıklığı. Çok sancı çıkmadığı sürece alttan muayene atmiyorum doğumu başlatabilir dedi. Sadece rahim duvarı incelmiş 1 cm açıklığın var 10 güne kadar doğurursun bol bol yürüyüş yap dedi bana 😊 benim de ilk gebeliğim tecrübesizim
Nazarfirat Kimyateacher bazı ilk gebeliked uzun sürüyor ağır iş yap sguat merdiven hurma iyi gelen herşey